
|
Bonjour!
single & 14.waiting for my prince charming n.n Tagboard Edit; Yup Diela ![]() |
A or I :(
hello ppl.hm today nak cerita pasal ex.acctually.ex eyka mintak getback.dalam masa yang terdekat I imntak getback dulu.so eyka diam je.then tetiba A pulak yang mintak getback.and i was like.....wtf wht should i do babe.and then eyka cam tanya semua kawan eyka wht should i do.and!! at the same time eyka on crush dekat F.but f dia suka orang lain.hm biarlah.tak kisah pun.eyka break dgn I sbb dah muak benci dgn perangai dia.eyka dulu dulu break dgn A sbb eyka nak dekat I.ya i kw tu kejam sgt.let it go.benda dha jadi kan.hm aku perlu fiir nak pilih yang mana satu.dah la serabut la pasal benda ni.bye ppl :( x
|