//My Self

Bonjour!

single & 14.waiting for my prince charming n.n


Home About

Friends FOLLOW


Tagboard

Welcome to my Blog. Drop nice words here. Sorry if I didn't reply it back. 

Blog owner; Eyka.
Edit; Yup Diela




Aqasyah ☺

hello wello ppl! see budak pendek ni? nak tahu nama dia? woi kat atas tu kan aku dah tulis -_- ayoo.tak sangka boleh rapat dengan dia.tak silap.rapat dgn dia sbb "ANJING PINK" dia excited gila bila dpt tahu kaki anjing mainan dia tu boleh tarik.then bila picit bunyi ah.sumpah comel gila time dia excited nak cite kat aku.hahahahha.lawak ah kau pendek! :b ops.hahaha.and then day by day kitorang jadi rapat kerana bertugas di tangga yang sama.katannya "TANGGA KEJADIAN" hari hari bertugas dan seterusnya.bila masuk bulan 4.kami terpisah T^T aku jaga dewan dia jaga tangga form 2.rilek.then kitorang still rapat sbb kawad ah.hari hari training.jumpa dia.always~ haha.eh aku ni asyik ketawa je -_- haha.see?! waduh -.- then badminton sama kelab~ krs~ sama lagi hari hari jumpa dia.lols.kecuali dia tak dtg.hahha.meh sini aku describe dia ni cane.
-comel
-pendek
-terbantut...maybe hahahaha
-memahami
-cool
-sekepala dengan ku
-kaki bahan juga
-selalu cakap "what the fuck" and aku pun ckp gak.hahah
kitorang hari hari chat.dan cerita dia punya "EHEM EHEM" tuu.hahhahaha lol.okey sampai sini je ah.maleh aku nak pepanjang.hahaha bye.eh! i love you aqasyah pendek's! mwah <3333 x and!! enjoy gambar dia! comel en? luls



Old things | New things